همکاران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران
4.8/5 - (20 امتیاز)

سایت ساوا دکور در راستای معرفی همکاران در زمینه فروش انواع پارچه مبلی، اطلاعات تماس و آدرس همکاران معتبر در هر شهر و منطقه را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکند. مراکز فروش معرفی شده در جدول زیر از معتبرترین فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران هستند. لازم به ذکر است لیست تهیه شده به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و صرفاً به معرفی بهترین کسب و کارها می پردازد.

عرضه مستقیم پارچه مبلی لینا در فروشگاه ساوا دکور

ردیفمرکز فروش پارچه مبلی دلاورانآدرس فروشگاه پارچه مبلی دلاورانشماره تماس
1پارچه مبلی قائمتهران، میدان رسالت، خیابان دلواری، پلاک 44209194912218
2پارچه مبلی سعیدتهران، خیابان هنگام بلوار دلاوران، خیابان تکاوران جنوبی، کوچه پنجم مرکزی، پلاک 8202177459581
3پارچه مبلی لیراتهران، اوقاف، خیابان هنگام، خیابان دلواری02177222819
4پارچه مبلی بارانتهران، میدان الغدیر ، بلوار دلاوران ، قبل از چهار راه آزادگان ، پلاک 54002177197211
5پارچه مبلی ساداتتهران، دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، روبروی تره بار، پلاک 13802177134083
6پارچه مبلی حسامتهران، بازار مبل دلاوران، تکاوران جنوبی، بین 4 و 5 مرکزی02177091299
7پارچه مبلی ناخداتهران، دلاوران، تقاطع تکاوران، پلاک 10402177205268
8پارچه مبلی پاسارگادتهران، خیابان هنگام بالاتر از میدان الغدیر، خیابان سی متری اول، پلاک 39402177191020
9پارچه مبلی شاناتهران، اوقاف، خیابان هنگام، خیابان دلواری02177220411
10پارچه مبلی یاستهران، خیابان هنگام، بلوار دلاوران، خیابان تکاوران جنوبی، کوچه پنجم مرکزی، پلاک 8202177459581
11پارچه مبلی ملیستهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، 30 متری اول، پلاک 397 02177133951
12پارچه مبلی اوانتهران، محله علم و صنعت، خیابان تکاوران جنوبی، بازار مبل دلاوران02177205389
13پارچه مبلی آرتکستهران، بلوار دلاوران 02177499593
14پارچه مبلی نوریتهران، خیابان هنگام، خیابان دلواری، 20 متری اول، پلاک 35302177138183
15پارچه مبلی فردوستهران، میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، پلاک 4702177803103
16پارچه رومبلی دبیریتهران، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، بعد از بلوار تکاوران، پلاک 29902177453817
17پارچه رومبلی درخشانتهران، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، پلاک 61902177490177
18پارچه مبلی فریماتهران، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان، قبل از 30 متری اول02177445886
19گالری پارچه مبلی سعیدتهران، بازار مبل دلاوران، آزادگان شمالی، روبروی تره بار، پلاک 136 و 13802177093631
20چرم مبلی میثاقتهران، بازار مبل دلاوران، بعد از مسجد سجاد، پلاک 37302177801740

مرکز فروش پارچه مبلی در دلاوران تهران

در شهر بزرگ تهران مراکز زیادی در زمینه فروش پارچه مبلی و مبلمان وجود دارد. قدیمی ترین و اصلی ترین مراکز خرید پارچه رومبلی در تهران در چهار منطقه واقع شده اند. محله هایی از جمله دلاوران، دروازه شمیران، یافت آباد و چهاردانگه از قدیم به عنوان بورس مبلمان و پارچه مبلی در تهران فعالیت میکرده اند.
تنوع محصولات چه در انواع مبلمان خانگی و اداری و چه از نظر تنوع پارچه مبلی در این مراکز آنقدر زیاد است که بعید به نظر میرسد که قصد خرید پارچه رومبلی داشته باشید و دست خالی از آنجا به خانه برگردید.

پارچه مبلی در بازار بزرگ دلاوران تهران

منطقه دلاوران و محدوده خیابان هنگام بورس مبل و پارچه مبلی در تهران هستند. البته بیشتر فروشگاههای این منطقه مشغول فروش مبلمان هستند ولی در بین آنها فروشگاههای پارچه مبلی معتبری هم یافت میشوند. برای خرید پارچه مبلی باکیفیت در دلاوران تهران لیست فروشگاههای بالا کمک زیادی به شما خواهد کرد. در ضمن شما به صورت خرید اینترنتی نیز نیز میتوانید پارچه مبلی مدنظر خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ساوادکور برای خرید آنلاین میتواند یکی از گزینه های شما باشد.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران

بازار مبل و بورس پارچه مبلی دلاوران

اگر محدوده زندگی شما سمت شرق و شمال تهران است‌ می‌توانید مسیر دسترسی نزدیکتری را برای خرید پارچه رو مبلی طی نمایید. یکی از بازارهای مشهوری که در آن‌ می‌توانید هر نوع از پارچه مبلی که دوست دارید تهیه نمایید بازار مبل دلاوران است. مطمئن باشید که در این بازار هر نوع جنسی را که دوست داشته باشید‌ می‌توانید بیابید. قطعا با هر میزان بودجه‌ای‌ می‌توانید پارچه مورد نظر خود را از مراکز فروش پارچه مبلی در دلاوران تهران تهیه نمایید.

پس اگر به فکر تغییر و تنوع در دکوراسیون و فضای داخلی منزل و محل کار خود هستید به بازار پارچه رومبلی دلاوران سر بزنید. بعید به نظر که میرسد که به قصد خرید بروید و پارچه رومبلی مورد نظر خود را پیدا نکنید و دست خالی به خانه برگردید. تنوع پارچه رومبلی و تنوع قیمت دو پارامتر بسیار مهمی است که شما در انتخاب پارچه رومبلی مورد نظرتان یاری میکند.

مرکز فروش پارچه مبلی ترک در دلاوران تهران

پارچه ها و منسوجات ترک همیشه در ایران طرفداران زیادی داشته است. صنعت نساجی ترکیه با توجه به سابقه طولانی و استفاده از ماشین آلات پیشرفته، پارچه های مبلی باکیفیتی را تولید میکنند. از قدیم الایام تا کنون با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان پارچه های متنوع زیادی از ترکیه وارد بازار ایران شده و به مشتریان عرضه میگردد. در محدوده بازار مبل دلاوران فروشگاه های معتبر زیادی پارچه مبلی ترک را به صورت عمده و خرده میفروشند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه لارامب
  • فروشگاه پارچه مبلی لیدوما

در زمینه فروش پارچه مبلی ترک زبانزد هستند.

مرکز فروش پارچه مبلی یزدی در دلاوران تهران

یزد همواره قطب تولید پارچه در ایران بوده است. هم اکنون نیز با ورود دستگاه های پیشرفته نساجی و استفاده از تجربیات گذشته، کارخانجات این شهر اقدام به تولید پارچه مبلی با کیفیت بسیار مطلوب میکنند. تنوع پارچه مبلی یزدی بسیار زیاد است و پارچه های تولیدی یزد برای انواع مبلمان استیل و راحتی به کار میروند.
قیمت پارچه مبلی های ایرانی به نسبت پارچه های وارداتی از ترکیه و چین مناسبتر است، به همین دلیل فروش پارچه ایرانی در این سالها با استقبال خوب مشتریان روبرو شده است. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که پارچه های تولید ایران در این سالها از نظر کیفیت، مرغوبتر و از نظر طراحی متنوع تر شده اند. فروشگاه های عرضه پارچه یزدی در دلاوران به وفور یافت میشوند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه پارچه مبلی ملیس
  • فروشگاه پارچه مبلی سادات

از جمله این فروشگاهها هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران

قیمت پارچه مبلی استیل در بازار مبل دلاوران

قیمت پارچه مبلی استیل در بازار به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. تراکم پارچه : هر چه پارچه متراکم تر و به هم پیوسته تر باشد بالطبع کیفیت و ماندگاری آن نیز بالاتر است. پارچه ای که با تراکم بالا بافت شده باشد در بازار قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
  2. کیفیت نخ: مواد اولیه تولید پارچه در قیمت تمام شده پارچه تاثیر زیادی دارند. نخ باکیفیت در نهایت باعث تولید پارچه مرغوب و بادوام تری خواهد شد. نخ از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته میشود و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.
  3. رنگ پارچه: ماندگاری و دوام پارچه به رنگ آن نیز بستگی دارد. هرچه رنگ باکیفیت بالاتری در پارچه به کار رود، پارچه در طول زمان جلوه خود را حفظ میکند.
  4. طرح پارچه: یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تمام شده پارچه، طرح آن است. طرح های برجسته، طرح های آبرنگی و طرح هایی که در بافت پارچه دخیل هستند (غیرچاپی) ممکن است قیمت تمام شده پارچه را افزایش دهند.

پارچه رومبلی جدید

هرساله طیف گسترده ای از پارچه های جدید وارد بازار ایران میشود. بازار گسترده و پر رونق مبلمان، باعث تنوع زیادی در بازار پارچه مبلی شده است. کارخانجات ایرانی مرتبا در حال تولید پارچه های جدید متناسب با نیاز بازار هستند. پارچه های وارداتی نیز همواره دستخوش تغییرات و به روز شدن هستند. هر ساله مدلهای خاصی از پارچه برای مبلمان اصطلاحا ترند میشود. گاهی پارچه های گونی بافت، گاهی چرم پارچه، زمانی پارچه های گل آبرنگی و … . برای انتخاب پارچه مبلی حتما به فرم مبل خود و نوع استفاده آن توجه کنید. بعضی پارچه ها برای استفاده روزانه و بعضی برای مبلمان مهمان بهتر هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در دلاوران تهران

پارچه رومبلی ترک

تقاضا برای خرید پارچه مبلی باکیفیت همیشه در بازار ایران زیاد بوده است. وقتی در ساخت یک مبل از چوب درجه یک با جزییات زیاد استفاده میشود، بالطبع باید پارچه باکیفیت و مرغوبی نیز روی آن کار شود.
پارچه مبلی ترک در ایران همواره با کیفیت و مرغوبیت شناخته میشده و برای افرادی که جنس پارچه برایشان مهم بوده یک انتخاب خوب به حساب می آید. فروشگاه های زیادی در تهران و بازار مبل دلاوران پارچه مبلی ترک را به مشتریان عرضه میکنند که در ابتدای مقاله به تعدادی از آنها اشاره شد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی

خب حالا سوال اینجاست که پارچه رومبلی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنیم یا به صورت حضوری به منطقه ای که بورس پارچه مبلی است مراجعه کنیم؟ در سالهای اخیر تقاضا برای خرید اینترنتی پارچه مبلی بسیار زیاد شده است، به طوریکه صدها سایت اقدام به فروش انواع پارچه از طریق اینترنت میکنند.
بازار داغ فروش اینترنتی پارچه مبلی باعث شده فروشگاه های قدیمی نیز دست به کار شوند و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند. معمولا در فروش اینترنتی فروشنده باید تمام جزییات، مزایا و معایب جنس خود را در سایت توضیح دهد. هرچه اطلاعات در مورد یک کالا بیشتر باشد، مشتری راحت تر می تواند کالای خود را انتخاب کند.

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، فروشگاه ساوا دکور میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافیست که پارچه مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ساوا دکور انتخاب کنید. کالیته رنگ پارچه را مشاهده کرده و به هنگام سفارش کد کالیته پارچه را ثبت کنید. ساوا دکور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه رومبلی خریداری شده شما را درب منزل تحویل خواهد داد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ساوا دکور تماس گرفته تا شما عزیزان را در انتخاب پارچه مناسب مبل خود، راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *