همکاران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران
4.9/5 - (14 امتیاز)

سایت ساوا دکور در راستای معرفی همکاران در زمینه فروش انواع پارچه مبلی، اطلاعات تماس و آدرس همکاران معتبر در هر شهر و منطقه را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکند. مراکز فروش معرفی شده در جدول زیر از معتبرترین فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران هستند. لازم به ذکر است لیست تهیه شده به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و صرفاً به معرفی بهترین کسب و کارها می پردازد.

عرضه مستقیم پارچه مبلی لینا در فروشگاه ساوا دکور

ردیفمرکز فروش پارچه مبلی چهاردانگهآدرس فروشگاه پارچه مبلی چهاردانگهشماره تماس
1پارچه مبلی آمازونتهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان 6 آلومینیوم کاران، پلاک 1509371121719
2پارچه مبلی راشلتهران، چهاردانگه، خیابان 3/5 سرو02155274291
3پارچه مبلی جرجانیتهران، چهاردانگه، خیابان پنجم02155269621
4پارچه مبلی آرشتهران، چهاردانگه، خیابان پنجم09122767988
5پارچه مبلی اسپرت سیناتهران، چهاردانگه، خیابان هفتم02155267454
6چرم و پارچه قائمتهران، چهاردانگه، خیابان 2102155262137
7پارچه مبلی موسویتهران، چهاردانگه، بلوار پنجم09907981693
8پارچه مبلی سوداتهران، چهاردانگه، خیابان هفتم09122946158
9الو پارچهتهران، چهاردانگه09127352875
10چرم و پارچه مبلی علیاریتهران، چهاردانگه، نبش خیابان نوزدهم02155262402
11پارچه مبلی دنیز 2تهران، چهاردانگه، خیابان رحیمی، کوچه آلومینیوم کاران 6، پلاک 1402155287005
12پارچه رومبلی گالریاتهران، چهاردانگه، خیابان بیست و یک و نیم02155287581
13پارچه مبلی ساجدیتهران، چهاردانگه، خیابان رحیمی، خیابان کشاورز، خیابان زارع02155283943
14پارچه مبلی پدیدهتهران، چهاردانگه، نبش خیابان پنجم آلومینیوم کاران، پلاک 3602155252175
15چرم و پارچه آریاتهران، چهاردانگه، خیابان بیست و یک ونیم، پلاک 5109396985010
16پارچه مبلی بنیستهران، چهاردانگه، خیابان 2409912203039

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران

در شهر بزرگ تهران مراکز زیادی در زمینه فروش پارچه مبلی و مبلمان وجود دارد. قدیمی ترین و اصلی ترین مراکز خرید پارچه رومبلی در تهران در چهار منطقه واقع شده اند. محله هایی از جمله دلاوران، دروازه شمیران، یافت آباد و چهاردانگه از قدیم به عنوان بورس مبلمان و پارچه مبلی در تهران فعالیت میکرده اند.
تنوع محصولات چه در انواع مبلمان خانگی و اداری و چه از نظر تنوع پارچه مبلی در این مراکز آنقدر زیاد است که بعید به نظر میرسد که قصد خرید پارچه رومبلی داشته باشید و دست خالی از آنجا به خانه برگردید.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران

بازار مبل و بورس پارچه مبلی چهاردانگه تهران

چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است و یکی از بازارهای خوش نام این استان نیز به شمار می رود که به دلیل ماهیت صنعتی آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است. چهاردانگه شهری است از توابع شهرستان اسلامشهر که در جنوب غربی تهران و با کمترین فاصله از آن قرار گرفته است. بدون شک اگر قصد خرید وسایل چوبی را داشته باشید، نام این شهر کوچک را خواهید شنید.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است. این مسئله به این دلیل است که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید. وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های استثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

شرکت های معتبر پارچه مبلی در چهاردانگه تهران

در چند سال اخیر در منطقه چهاردانگه شرکتها و فروشگاههای معتبری در زمینه فروش پارچه مبلی شروع به فعالیت کرده اند. طیف گسترده ای از پارچه ها در فروشگاههای چهاردانگه یافت میشود. نقطه تمایز فروشگاههای پارچه مبلی چهاردانگه نسبت به دیگر مناطق، قیمت آنهاست. معمولا در این فروشگاهها شما پارچه های ارزانتری را پیدا میکنید. پارچه مبلی ساجدی، فروشگاه الوپارچه و فروشگاه چرم و پارچه قائم از فروشگاههای معتبر منطقه چهاردانگه تهران هستند.

مرکز فروش پارچه مبلی ترک در چهاردانگه تهران

پارچه ها و منسوجات ترک همیشه در ایران طرفداران زیادی داشته است. صنعت نساجی ترکیه با توجه به سابقه طولانی و استفاده از ماشین آلات پیشرفته، پارچه های مبلی باکیفیتی را تولید میکنند. از قدیم الایام تا کنون با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان پارچه های متنوع زیادی از ترکیه وارد بازار ایران شده و به مشتریان عرضه میگردد. در محدوده بازار مبل چهاردانگه فروشگاه های معتبر زیادی پارچه مبلی ترک را به صورت عمده و خرده میفروشند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه لارامب
  • پارچه مبلی آمازون

در زمینه فروش پارچه مبلی ترک زبانزد هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران

مرکز فروش پارچه مبلی یزدی در چهاردانگه تهران

یزد همواره قطب تولید پارچه در ایران بوده است. هم اکنون نیز با ورود دستگاه های پیشرفته نساجی و استفاده از تجربیات گذشته، کارخانجات این شهر اقدام به تولید پارچه مبلی با کیفیت بسیار مطلوب میکنند. تنوع پارچه مبلی یزدی بسیار زیاد است و پارچه های تولیدی یزد برای انواع مبلمان استیل و راحتی به کار میروند.
قیمت پارچه مبلی های ایرانی به نسبت پارچه های وارداتی از ترکیه و چین مناسبتر است، به همین دلیل فروش پارچه ایرانی در این سالها با استقبال خوب مشتریان روبرو شده است. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که پارچه های تولید ایران در این سالها از نظر کیفیت، مرغوبتر و از نظر طراحی متنوع تر شده اند. فروشگاه های عرضه پارچه یزدی در چهاردانگه به وفور یافت میشوند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه پارچه مبلی آتا
  • فروشگاه پارچه رومبلی گالریا

از جمله این فروشگاهها هستند.

قیمت پارچه مبلی استیل در چهاردانگه

قیمت پارچه مبلی استیل در بازار به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. تراکم پارچه : هر چه پارچه متراکم تر و به هم پیوسته تر باشد بالطبع کیفیت و ماندگاری آن نیز بالاتر است. پارچه ای که با تراکم بالا بافت شده باشد در بازار قیمت بالتری نیز خواهد داشت.
  2. کیفیت نخ: مواد اولیه تولید پارچه در قیمت تمام شده پارچه تاثیر زیادی دارند. نخ باکیفیت در نهایت باعث تولید پارچه مرغوب و بادامتری خواهد شد. نخ از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته میشود و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.
  3. رنگ پارچه: ماندگاری و دوام پارچه به رنگ آن نیز بستگی دارد. هرچه رنگ باکیفیت بالاتری در پارچه به کار رود، پارچه در طول زمان جلوه خود را حفظ میکند.
  4. طرح پارچه: یکی از عوامل تاثیرگزار بر قیمت تمام شده پارچه، طرح آن است. طرح های برجسته، طرح های آبرنگی و طرح هایی که در بافت پارچه دخیل هستند (غیرچاپی) ممکن است قیمت تمام شده پارچه را افزایش دهند.

پارچه رومبلی جدید

هرساله طیف گسترده ای از پارچه های جدید وارد بازار ایران میشود. بازار گسترده و پر رونق مبلمان، باعث تنوع زیادی در بازار پارچه مبلی شده است. کارخانجات ایرانی مرتبا در حال تولید پارچه های جدید متناسب با نیاز بازار هستند. پارچه های وارداتی نیز همواره دستخوش تغییرات و به روز شدن هستند. هر ساله مدلهای خاصی از پارچه برای مبلمان اصطلاحا ترند میشود. گاهی پارچه های گونی بافت، گاهی چرم پارچه، زمانی پارچه های گل آبرنگی و … . برای انتخاب پارچه مبلی حتما به فرم مبل خود و نوع استفاده آن توجه کنید. بعضی پارچه ها برای استفاده روزانه و بعضی برای مبلمان مهمان بهتر هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی در چهاردانگه تهران

پارچه رومبلی ترک

تقاضا برای خرید پارچه مبلی باکیفیت همیشه در بازار ایران زیاد بوده است. وقتی در ساخت یک مبل از چوب درجه یک با جزییات زیاد استفاده میشود، بالطبع باید پارچه باکیفیت و مرغوبی نیز روی آن کار شود.
پارچه مبلی ترک در ایران همواره با کیفیت و مرغوبیت شناخته میشده و برای افرادی که جنس پارچه برایشان مهم بوده یک انتخاب خوب به حساب می آید. فروشگاه های زیادی در تهران و بازار مبل چهاردانگه پارچه مبلی ترک را به مشتریان عرضه میکنند که در ابتدای مقاله به تعدادی از آنها اشاره شد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی

خب حالا سوال اینجاست که پارچه رومبلی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنیم یا به صورت حضوری به منطقه ای که بورس پارچه مبلی است مراجعه کنیم؟ در سالهای اخیر تقاضا برای خرید اینترنتی پارچه مبلی بسیار زیاد شده است، به طوریکه صدها سایت اقدام به فروش انواع پارچه از طریق اینترنت میکنند.
بازار داغ فروش اینترنتی پارچه مبلی باعث شده فروشگاه های قدیمی نیز دست به کار شوند و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند. معمولا در فروش اینترنتی فروشنده باید تمام جزییات، مزایا و معایب جنس خود را در سایت توضیح دهد. هرچه اطلاعات در مورد یک کالا بیشتر باشد، مشتری راحت تر می تواند کالای خود را انتخاب کند.

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، فروشگاه ساوا دکور میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافیست که پارچه مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ساوا دکور انتخاب کنید. کالیته رنگ پارچه را مشاهده کرده و به هنگام سفارش کد کالیته پارچه را ثبت کنید. ساوا دکور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه رومبلی خریداری شده شما را درب منزل تحویل خواهد داد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ساوا دکور تماس گرفته تا شما عزیزان را در انتخاب پارچه مناسب مبل خود، راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *