آشنایی با محصولات

معرفی انواع صندلی‌ اپن آشپزخانه

معرفی انواع صندلی‌ اپن آشپزخانه
امتیاز شما به این مطلب

آشپزخانه‌ها این روزها با افزایش سطح محبوبیت صندلی‌های اپن آشپزخانه با تغییراتی شگرفی روبرو شده‌اند. در این راهنمای جامع قصد داریم تا شما را با انواع سبک‌های صندلی‌ اپن آشپزخانه همچون سنتی، امروزی، مینیمال، اروپایی، صنعتی، آمریکایی، پست‌مدرن و… متناسب با همه سلیقه‌ها و بودجه‌ها آشنا کنیم، در ادامه مطلب همراه‌مان باشید:

1. صندلی اپن آشپزخانه نِرد

این صندلی در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف مناسب خانه‌های دارای سبک دکوراسیون داخلی چوبی یا مینیمالیستی است. در این صندلی در بین انواع صندلی‌های اپن آشپزخانه، جزئیات زیادی دیده نمی‌شود و در عین سادگی، جذابیت بصری بالایی داشته و با هر خانه و آپارتمان امروزی سِت می‌شود.

2. صندلی اپن آشپزخانه آیکیا دالفرد

طراحی ساده این صندلی آن را به انتخابی دوست‌داشتنی برای عاشقان دکوراسیون داخلی مدرن ساخته و آن را به کلیدی‌ترین عضو آشپزخانه شما بدل می‌کند. طراحی کلاسیک پیچی‌شکلش ظاهری صنعتی داشته و یکی از صندلی‌های اپن آشپزخانه با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز است.

3. صندلی اپن آشپزخانه آستین

سازه صندلی آستین در بین‌های صندلی‌های اپن آشپزخانه، از چوب درختان بلوط و چنار، پایه‌‎های منحنی‌طور و ظاهری مینیمال، یکی از عناصر الزامی در دکوراسیون داخلی منزل شما به شمار می‌رود، بخصوص اگر سبک و سیاق تزئینات خانه‌تان چوبی باشد.

مقاله پیشنهادی : پاراوان یا جداکننده فضا چیست؟

4. صندلی اپن آشپزخانه تالیکس ماریس

تالیکس در بین صندلی‌های اپن آشپزخانه، سبک ایده‌آل و دوست‌داشتنی دارد و کاملاً مناسب حال دکوراسیون داخلی سنتی و صنعتی است. شکل و شمایل معروف آن برای اولین بار از سوی خاویر پوچارد فلزکار در سال 1934 ساخته شده و طراحی‌اش نسل به نسل منتقل شده و به عصر امروز رسیده و هنوز هم هواداران خاص خود را دارد.

5. صندلی اپن آشپزخانه بلو دات

زاویه‌های تیز و تنوع رنگ‌بندی‌های متنوع و خیره‌کننده، این سبک خاص را در بین صندلی‌های اپن آشپزخانه به المانی چشم‌نواز برای سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن و جذاب بدل کرده است.

6. صندلی اپن آشپزخانه بافته‌شده

اگر به دنبال اضافه کردن ظاهری تاحدودی عجیب‌وغریب، گرم و صمیمانه و رنگارنگ به دکوراسیون آشپزخانه‌تان هستید، این سبک را در بین صندلی‌های اپن آشپزخانه باید برای خودتان انتخاب کنید. این صندلی اپن آشپزخانه که طراحی‌اش به هری آلن نسبت داده می‌شود، یک گزینه خرید کاملاً شگفت‌انگیز و دست‌بافت مشابه با فرم صندلی تراکتور بوده و خیلی راحت، ایده‌آل و امروزی است.

7. صندلی اپن آشپزخانه لَست مینِت

این صندلی آشپزخانه حالتی مقاوم و ساده داشته و ظاهری فریبنده و گیرا دارد. وجود بالشتک روی این صندلی از جنس روکش ابریشم برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های کلاسیک و روکش چرمی آن برای سبک تزئینات مدرن خیلی کاربرد دارد.

8. صندلی اپن آشپزخانه وندلا

این صندلی برگرفته از طراحی صندلی‌های اپن آشپزخانه اواسط دهه 1990 میلادی در آمریکاست اما با ظاهر شیک و ساده‌اش کاملاً مناسب حال دنیای امروز است. این صندلی اپن آشپزخانه به خاطر راحتی و بادوام بودنش از محبوبیت‌ بسیاری برخوردار است.

9. صندلی اپن آشپزخانه سیمی برتوریا

آشپزخانه‌های با سبک دکوراسیون صنعتی بدون طراحی صندلی هری برتوریای سال 1952 هیچ ارزشی ندارند. این مدل با دقت و جزئیات تمام به نمونه‌های اولیه خود شباهت بسیاری دارد و آنقدر شیک و کاربردی هست که در هر عصر و دوره‌ای، یک انتخاب شایسته برای آشپزخانه‌تان باشد.

10. صندلی آشپزخانه بوچون

این صندلی در بین انواع صندلی‌های اپن آشپزخانه، از چوب درخت بلوط ساخته‌شده و ظاهری منحصربه‌فرد دارد و میهمانان شما با نشستن روی آن می‌توانند با آرامش کامل، لیوان‌ نوشیدنی‌های‌شان را نوش‌جان کنند. قاب برنزی برای این صندلی موردپسند همه بوده و کاملاً مناسب دکوراسیون داخلی کلاسیک و انتخابی مناسب علاقمندان به طرح‌های مینیمال نیز خواهد بود.

مقاله پیشنهادی : طراحی دکوراسیون آشپزخانه مطبخ دار

11. صندلی اپن آشپزخانه کارگردانی

این صندلی‌های اپن آشپزخانه کاملاً مناسب محیط خانه یا محیط‌های کاری هنری هستند و به طرق مختلف با شرایط محیط اطراف‌شان به لحاظ دکوری و ظاهری تناسب دارند. همچنین روی فضاهای بازی همچون تراس هم می‌شود از آن‌ها به خوبی بهره برد.

12. صندلی اپن آشپزخانه کانکورد

هواداران کریم رشید این صندلی را به خاطر تمایل و وابستگی‌اش به شکل و شمایل وهم‌انگیز و خیالی و ساختارشکن می‌شناسند. صندلی کانکورد در بین انواع صندلی‌های اپن آشپزخانه در رنگ‌های روشن به مانند یک مجسمه یا آثار هنری در خانه‌تان از میهمانان‌تان دلبری خواهد کرد.

در این مقاله شما را با 12 مورد از بهترین و مدرن‌ترین صندلی‌‌های اپن آشپزخانه در سبک و طرح‌های تماشایی سنتی و صنعتی، امروزی و پست‌مدرن، مینیمال و غربی آشنا کردیم. امیدواریم این راهنمای جامع برای خرید صندلی‌های اپن آشپزخانه به شما کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *