همکاران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهران

لیست فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهران
4.9/5 - (10 امتیاز)

سایت ساوا دکور در راستای معرفی همکاران در زمینه فروش انواع پارچه مبلی، اطلاعات تماس و آدرس همکاران معتبر در هر شهر و منطقه را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکند. مراکز فروش معرفی شده در جدول زیر از معتبرترین فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهران هستند. لازم به ذکر است لیست تهیه شده به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و صرفاً به معرفی بهترین کسب و کارها می پردازد.

عرضه مستقیم پارچه مبلی لینا در فروشگاه ساوا دکور

ردیفمرکز فروش پارچه مبلی دروازه شمیرانآدرس فروشگاه پارچه مبلی دروازه شمیرانشماره تماس
1فروشگاه پارچه مبلی کیمیاتهران، دروازه شمیران، میدان ابن سینا، شماره 30602177527037
2گالری مقدمتهران، دروازه شمیران، میدان ابن سینا، خیابان روشندلان، مجتمع تجاری اطلس، طبقه همکف، پلاک 402177682976
3گالری کامکارتهران، دروازه شمیران، جنب خیابان هدایت، پلاک 26002177522708
4گالری تک مقدمتهران، دروازه شمیران، بین روشندلان و هدایت، پلاک 280 جدید02177527483
5گالری مینلتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک 5609126147674
6پارچه مبلی حریرتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک 2409338755129
7گالری پارچه نوریتهران، دروازه شمیران، نرسیده به چهارراه هدایت، پلاک 26602177682835
8گالری پارچه آذینتهران، دروازه شمیران، بین روشندلان و هدایت، پلاک 29802177684839
9پارچه مبلی تماشاتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، شماره 2302177523939
10پارچه مبلی کلاسیکتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک 3009121954801
11گالری پرسانتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک 42 زیر همکف02177620070
12پارچه مبلی الوانتهران، دروازه شمیران، روشندلان، پلاک 6802177537271
13گالری پارچه مدرن کلاسیکتهران، دروازه شمیران، پلاک 28802177623277
14گالری پارچه فیلونتهران، دروازه شمیران، خیابان ابن سینا، پلاک 26802177525009
15فروشگاه پارچه مبلی مهدیتهران، دروازه شمیران، میدان ابن سینا، پلاک 27602177522717
16پارچه مبلی مالکیتهران، دروازه شمیران، خیابان ابن سینا، پلاک 28602177685372
17گالری سرمیرتهران، دروازه شمیران، میدان ابن سینا، پلاک 27202177520476
18پارچه مبلی دیباتهران، دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک 3502177527553

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران

در شهر بزرگ تهران مراکز زیادی در زمینه فروش پارچه مبلی و مبلمان وجود دارد. قدیمی ترین و اصلی ترین مراکز خرید پارچه رومبلی در تهران در چهار منطقه واقع شده اند. محله هایی از جمله دلاوران، دروازه شمیران، یافت آباد و چهاردانگه از قدیم به عنوان بورس مبلمان و پارچه مبلی در تهران فعالیت میکرده اند.
تنوع محصولات چه در انواع مبلمان خانگی و اداری و چه از نظر تنوع پارچه مبلی در این مراکز آنقدر زیاد است که بعید به نظر میرسد که قصد خرید پارچه رومبلی داشته باشید و دست خالی از آنجا به خانه برگردید.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهرانبازار مبل و بورس پارچه مبلی دروازه شمیران تهران

دروازه شمیران یکی از دروازه های شمالی حصار ناصری شهر تهران بود که در دوران پهلوی اول به بهانه توسعه شهری تهران تخریب شد. امروز محدوده دروازه شمیران سابق یکی از محلات قدیمی و تاریخی مرکز شهر تهران است که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارد. در حصار شاه طهماسبی، دروازه شمیران در انتهای خیابان پامنار قرار داشت. اما در توسعه تهران در زمان ناصرالدین شاه این دروازه تخریب و دروازه شمیران جدید در اطراف خیابان فخرآباد، خیابان هدایت و پل چوبی احداث شد.

دروازه شمیران بورس پارچه مبلی های ایرانی و وارداتی محسوب میشود و یکی از اصلی ترین مراکز خرید این محصول بشمار می آید. پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلف و با تنوع بالا از برند مختلف در این مرکز پیدا میشوند. این مرکز یکی از قدیمی ترین بازارهای خرید و فروش پارچه رومبلی است و هر بار که قدم در این بازار بگذارید جدیدترین انواع پارچه مبلی را مشاهده خواهید کرد.

محله دروازه شمیران یا پل چوبی یکی از قدیمی ترین محله های تهران است و این مرکز خرید قدیمی ترین بورس خرید پارچه مبلی در تهران شناخته میشود. اگر اهل خرید اینترنتی پارچه رومبلی نیستید و ترجیح میدهید که به صورت حضوری خرید کنید؛ حتما سری به این مرکز خرید بزنید تا جدید ترین پارچه های مبلی را برای مبلمان خود تهیه کنید.

شرکت های معتبر پارچه مبلی در دروازه شمیران تهران

در چند سال اخیر در منطقه دروازه شمیران شرکتها و فروشگاههای معتبری در زمینه فروش پارچه مبلی شروع به فعالیت کرده اند. طیف گسترده ای از پارچه ها در فروشگاههای دروازه شمیران یافت میشود. نقطه تمایز فروشگاههای پارچه مبلی دروازه شمیران نسبت به دیگر مناطق، قیمت آنهاست. معمولا در این فروشگاهها شما پارچه های ارزانتری را پیدا میکنید. پارچه مبلی نوری، فروشگاه مالکی استودیو و گالری پارچه مبلی دوستان از فروشگاههای معتبر منطقه دروازه شمیران تهران هستند.

مرکز فروش پارچه مبلی ترک در دروازه شمیران تهران

پارچه ها و منسوجات ترک همیشه در ایران طرفداران زیادی داشته است. صنعت نساجی ترکیه با توجه به سابقه طولانی و استفاده از ماشین آلات پیشرفته، پارچه های مبلی باکیفیتی را تولید میکنند. از قدیم الایام تا کنون با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان پارچه های متنوع زیادی از ترکیه وارد بازار ایران شده و به مشتریان عرضه میگردد. در محدوده بازار مبل دروازه شمیران فروشگاه های معتبر زیادی پارچه مبلی ترک را به صورت عمده و خرده میفروشند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه کامکار
  • پارچه مبلی کیمیا
  • گالری حریر
  • گالری مقدم

در زمینه فروش پارچه مبلی ترک زبانزد هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهرانمرکز فروش پارچه مبلی یزدی در دروازه شمیران تهران

یزد همواره قطب تولید پارچه در ایران بوده است. هم اکنون نیز با ورود دستگاه های پیشرفته نساجی و استفاده از تجربیات گذشته، کارخانجات این شهر اقدام به تولید پارچه مبلی با کیفیت بسیار مطلوب میکنند. تنوع پارچه مبلی یزدی بسیار زیاد است و پارچه های تولیدی یزد برای انواع مبلمان استیل و راحتی به کار میروند.
قیمت پارچه مبلی های ایرانی به نسبت پارچه های وارداتی از ترکیه و چین مناسبتر است، به همین دلیل فروش پارچه ایرانی در این سالها با استقبال خوب مشتریان روبرو شده است. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که پارچه های تولید ایران در این سالها از نظر کیفیت، مرغوبتر و از نظر طراحی متنوع تر شده اند. فروشگاه های عرضه پارچه یزدی در دروازه شمیران به وفور یافت میشوند، به عنوان مثال:

  • فروشگاه پارچه مبلی مهدی
  • فروشگاه پارچه رومبلی الوان
  • گالری مدرن کلاسیک

از جمله این فروشگاهها هستند.

قیمت پارچه مبلی استیل در دروازه شمیران

قیمت پارچه مبلی استیل در بازار به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. تراکم پارچه : هر چه پارچه متراکم تر و به هم پیوسته تر باشد بالطبع کیفیت و ماندگاری آن نیز بالاتر است. پارچه ای که با تراکم بالا بافت شده باشد در بازار قیمت بالتری نیز خواهد داشت.
  2. کیفیت نخ: مواد اولیه تولید پارچه در قیمت تمام شده پارچه تاثیر زیادی دارند. نخ باکیفیت در نهایت باعث تولید پارچه مرغوب و بادامتری خواهد شد. نخ از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته میشود و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.
  3. رنگ پارچه: ماندگاری و دوام پارچه به رنگ آن نیز بستگی دارد. هرچه رنگ باکیفیت بالاتری در پارچه به کار رود، پارچه در طول زمان جلوه خود را حفظ میکند.
  4. طرح پارچه: یکی از عوامل تاثیرگزار بر قیمت تمام شده پارچه، طرح آن است. طرح های برجسته، طرح های آبرنگی و طرح هایی که در بافت پارچه دخیل هستند (غیرچاپی) ممکن است قیمت تمام شده پارچه را افزایش دهند.

پارچه رومبلی جدید

هرساله طیف گسترده ای از پارچه های جدید وارد بازار ایران میشود. بازار گسترده و پر رونق مبلمان، باعث تنوع زیادی در بازار پارچه مبلی شده است. کارخانجات ایرانی مرتبا در حال تولید پارچه های جدید متناسب با نیاز بازار هستند. پارچه های وارداتی نیز همواره دستخوش تغییرات و به روز شدن هستند. هر ساله مدلهای خاصی از پارچه برای مبلمان اصطلاحا ترند میشود. گاهی پارچه های گونی بافت، گاهی چرم پارچه، زمانی پارچه های گل آبرنگی و … . برای انتخاب پارچه مبلی حتما به فرم مبل خود و نوع استفاده آن توجه کنید. بعضی پارچه ها برای استفاده روزانه و بعضی برای مبلمان مهمان بهتر هستند.

لیست فروشگاه های پارچه مبلی دروازه شمیران تهرانپارچه رومبلی ترک

تقاضا برای خرید پارچه مبلی باکیفیت همیشه در بازار ایران زیاد بوده است. وقتی در ساخت یک مبل از چوب درجه یک با جزییات زیاد استفاده میشود، بالطبع باید پارچه باکیفیت و مرغوبی نیز روی آن کار شود.
پارچه مبلی ترک در ایران همواره با کیفیت و مرغوبیت شناخته میشده و برای افرادی که جنس پارچه برایشان مهم بوده یک انتخاب خوب به حساب می آید. فروشگاه های زیادی در تهران و بازار مبل دروازه شمیران پارچه مبلی ترک را به مشتریان عرضه میکنند که در ابتدای مقاله به تعدادی از آنها اشاره شد.

خرید اینترنتی پارچه مبلی

خب حالا سوال اینجاست که پارچه رومبلی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنیم یا به صورت حضوری به منطقه ای که بورس پارچه مبلی است مراجعه کنیم؟ در سالهای اخیر تقاضا برای خرید اینترنتی پارچه مبلی بسیار زیاد شده است، به طوریکه صدها سایت اقدام به فروش انواع پارچه از طریق اینترنت میکنند.
بازار داغ فروش اینترنتی پارچه مبلی باعث شده فروشگاه های قدیمی نیز دست به کار شوند و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند. معمولا در فروش اینترنتی فروشنده باید تمام جزییات، مزایا و معایب جنس خود را در سایت توضیح دهد. هرچه اطلاعات در مورد یک کالا بیشتر باشد، مشتری راحت تر می تواند کالای خود را انتخاب کند.

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، فروشگاه ساوا دکور میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافیست که پارچه مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ساوا دکور انتخاب کنید. کالیته رنگ پارچه را مشاهده کرده و به هنگام سفارش کد کالیته پارچه را ثبت کنید. ساوا دکور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه رومبلی خریداری شده شما را درب منزل تحویل خواهد داد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ساوا دکور تماس گرفته تا شما عزیزان را در انتخاب پارچه مناسب مبل خود، راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *