همکاران

لیست بهترین فروشگاه های پارچه مبلی در بندرعباس

لیست بهترین فروشگاه های پارچه مبلی در بندرعباس
5/5 - (1 امتیاز)

سایت ساوا دکور در راستای معرفی همکاران در زمینه فروش انواع پارچه مبلی، اطلاعات تماس و آدرس همکاران معتبر در هر شهر و منطقه را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکند. مراکز فروش معرفی شده در جدول زیر از معتبرترین فروشگاه های پارچه مبلی در بندرعباس هستند. لازم به ذکر است لیست تهیه شده به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و صرفاً به معرفی بهترین کسب و کارها می پردازد.

عرضه مستقیم پارچه مبلی لینا در فروشگاه ساوا دکور

ردیفمرکز فروش پارچه مبلی بندرعباسآدرس فروشگاه پارچه مبلی بندرعباسشماره تماس
1پارچه مبلی آنتیکبندرعباس، میدان شریعتی، نبش کوچه خاطره ۹07632253059
2پارچه مبلی شانلبندرعباس، میدان شریعتی09337209562
3پارچه مبلی مرادیبندرعباس، میدان شاه حسینی، زیر برج اصناف09379842029
4پارچه مبلی عارفبندرعباس، محله شاه حسینی حقانی، خاطره 509173614306
5پارچه مبلی متینبندرعباس، چهارراه مرادی، نرسیده به چهارراه سازمان09353051361
6پارچه مبلی ارچنگیبندرعباس، فرودگاه قدیم، بلوار گاز، بلوار امام حسین09173599508
7منسوجات مهدیبندرعباس، بازار، بلوار طالقانی، کنارگذر طالقانی07632223252

مرکز فروش و بورس پارچه مبلی در بندرعباس

بیشترین تمرکز مبل فروشی ها و فروشگاه های پارچه مبلی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس در خیابان های امام، خیابان جمال الدین اسد آبادی و همچنین خیابان رسالت می باشد. البته گالری مبلمان و پارچه مبلی ها به صورت پراکنده در همه قسمت های شهر وجود دارد اما تمرکز اصلی در این خیابان ها است. این خیابان ها به عنوان بازار پارچه مبلی شناسایی می شوند و شما می توانید خرید خود را از آنها انجام دهید.

بازار بزرگ مبل و نساجی ایران نیز در سه راه جانباز بندرعباس نرسیده به ایستگاه لنگه قرار دارد. مبل فروشی های زیادی در آنجا مشغول به ارائه خدمات هستند و شما می توانید به این قسمت برای خرید مبلمان و پارچه مبلی مراجعه کنید.

قیمت پارچه مبلی در بندرعباس

قیمت پارچه مبلی در بازار به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. تراکم پارچه : هر چه پارچه متراکم تر و به هم پیوسته تر باشد بالطبع کیفیت و ماندگاری آن نیز بالاتر است. پارچه ای که با تراکم بالا بافت شده باشد در بازار قیمت بالتری نیز خواهد داشت.
  2. کیفیت نخ: مواد اولیه تولید پارچه در قیمت تمام شده پارچه تاثیر زیادی دارند. نخ باکیفیت در نهایت باعث تولید پارچه مرغوب و بادامتری خواهد شد. نخ از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته میشود و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.
  3. رنگ پارچه: ماندگاری و دوام پارچه به رنگ آن نیز بستگی دارد. هرچه رنگ باکیفیت بالاتری در پارچه به کار رود، پارچه در طول زمان جلوه خود را حفظ میکند.
  4. طرح پارچه: یکی از عوامل تاثیرگزار بر قیمت تمام شده پارچه، طرح آن است. طرح های برجسته، طرح های آبرنگی و طرح هایی که در بافت پارچه دخیل هستند (غیرچاپی) ممکن است قیمت تمام شده پارچه را افزایش دهند.

برای اطلاع از قیمت هر نوع پارچه مبلی در بندرعباس به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین ساوا دکور مراجعه کنید تا علاوه بر مشاهده قیمت و مشخصات کالیته های پارچه رومبلی با توجه به بودجه خود انتخابی مناسب داشته باشید.

خرید اینترنتی پارچه مبلی در بندرعباس

خب حالا سوال اینجاست که پارچه رومبلی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنیم یا به صورت حضوری به منطقه ای که بورس پارچه مبلی است مراجعه کنیم؟ در سالهای اخیر تقاضا برای خرید اینترنتی پارچه مبلی بسیار زیاد شده است، به طوریکه صدها سایت اقدام به فروش انواع پارچه از طریق اینترنت میکنند.
بازار داغ فروش اینترنتی پارچه مبلی باعث شده فروشگاه های قدیمی نیز دست به کار شوند و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند. معمولا در فروش اینترنتی فروشنده باید تمام جزییات، مزایا و معایب جنس خود را در سایت توضیح دهد. هرچه اطلاعات در مورد یک کالا بیشتر باشد، مشتری راحت تر می تواند کالای خود را انتخاب کند.

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، فروشگاه ساوا دکور میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافیست که پارچه مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ساوا دکور انتخاب کنید. کالیته رنگ پارچه را مشاهده کرده و به هنگام سفارش کد کالیته پارچه را ثبت کنید. ساوا دکور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه رومبلی خریداری شده شما را درب منزل تحویل خواهد داد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ساوا دکور تماس گرفته تا شما عزیزان را در انتخاب پارچه مناسب مبل خود، راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *