همکاران

لیست بهترین فروشگاه های پارچه مبلی در رشت

لیست بهترین فروشگاه های پارچه مبلی در رشت
5/5 - (3 امتیاز)

سایت ساوا دکور در راستای معرفی همکاران در زمینه فروش انواع پارچه مبلی، اطلاعات تماس و آدرس همکاران معتبر در هر شهر و منطقه را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکند. مراکز فروش معرفی شده در جدول زیر از معتبرترین فروشگاه های پارچه مبلی در رشت هستند. لازم به ذکر است لیست تهیه شده به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و صرفاً به معرفی بهترین کسب و کارها می پردازد.

عرضه مستقیم پارچه مبلی لینا در فروشگاه ساوا دکور

ردیفمرکز فروش پارچه مبلی رشتآدرس فروشگاه پارچه مبلی رشتشماره تماس
1پارچه مبلی دنیزرشت، میدان قلی پور به سمت فلکه جهاد، انتهای پل09371148905
2پارچه مبلی گلی پوررشت، کیلومتر 6 جاده رشت به لاهیجان، سمت راست09195471315
3پارچه مبلی ترنجرشت، خیابان معلم، میدان معلم، روبروی باغ وطن آبادی01333559268
4پارچه مبلی بافانرشت، کیلومتر 4 جاده رشت به لاهیجان (بعد از دارسازی)0133872678
5پارچه مبلی سعیدکیلومتر 5 جاده رشت به لاهیجان، گورابسر09118108052
6پارچه مبلی صفریرشت، رشتیان، جنب قنادی ماه بانو01332547265
7پارچه مبلی ایپک رشت،حافظ،بلوار امام خمینی،بلوار منظریه0133225495
8پارچه مبلی بلوک باشیرشت، کیلومتر 6 جاده رشت به لاهیجان، روبروی هتل ضیافت، سمت چپ 01332625282
9پارچه مبلی ونیزرشت، بلوار منظریه، جوادی فر09111372685
10پارچه مبلی درنارشت، بلوار امام خمینی، محمدی01333665520

مرکز فروش و بورس پارچه مبلی در رشت

بیشترین تمرکز مبل فروشی ها و فروشگاه های پارچه مبلی در استان گیلان و شهر رشت در خیابان های امام، خیابان شریعتی و همچنین بلوار شهید انصاری می باشد. البته گالری مبلمان و پارچه مبلی ها به صورت پراکنده در همه قسمت های شهر وجود دارد اما تمرکز اصلی در این خیابان ها است. این خیابان ها به عنوان بازار پارچه مبلی شناسایی می شوند و شما می توانید خرید خود را از آنها انجام دهید.

قیمت پارچه مبلی در رشت

قیمت پارچه مبلی در بازار به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

  1. تراکم پارچه : هر چه پارچه متراکم تر و به هم پیوسته تر باشد بالطبع کیفیت و ماندگاری آن نیز بالاتر است. پارچه ای که با تراکم بالا بافت شده باشد در بازار قیمت بالتری نیز خواهد داشت.
  2. کیفیت نخ: مواد اولیه تولید پارچه در قیمت تمام شده پارچه تاثیر زیادی دارند. نخ باکیفیت در نهایت باعث تولید پارچه مرغوب و بادامتری خواهد شد. نخ از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته میشود و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.
  3. رنگ پارچه: ماندگاری و دوام پارچه به رنگ آن نیز بستگی دارد. هرچه رنگ باکیفیت بالاتری در پارچه به کار رود، پارچه در طول زمان جلوه خود را حفظ میکند.
  4. طرح پارچه: یکی از عوامل تاثیرگزار بر قیمت تمام شده پارچه، طرح آن است. طرح های برجسته، طرح های آبرنگی و طرح هایی که در بافت پارچه دخیل هستند (غیرچاپی) ممکن است قیمت تمام شده پارچه را افزایش دهند.

برای اطلاع از قیمت هر نوع پارچه مبلی در رشت به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین ساوا دکور مراجعه کنید تا علاوه بر مشاهده قیمت و مشخصات کالیته های پارچه رومبلی با توجه به بودجه خود انتخابی مناسب داشته باشید.

خرید اینترنتی پارچه مبلی در رشت

خب حالا سوال اینجاست که پارچه رومبلی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنیم یا به صورت حضوری به منطقه ای که بورس پارچه مبلی است مراجعه کنیم؟ در سالهای اخیر تقاضا برای خرید اینترنتی پارچه مبلی بسیار زیاد شده است، به طوریکه صدها سایت اقدام به فروش انواع پارچه از طریق اینترنت میکنند.
بازار داغ فروش اینترنتی پارچه مبلی باعث شده فروشگاه های قدیمی نیز دست به کار شوند و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند. معمولا در فروش اینترنتی فروشنده باید تمام جزییات، مزایا و معایب جنس خود را در سایت توضیح دهد. هرچه اطلاعات در مورد یک کالا بیشتر باشد، مشتری راحت تر می تواند کالای خود را انتخاب کند.

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه مبلی را دارید، فروشگاه ساوا دکور میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافیست که پارچه مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ساوا دکور انتخاب کنید. کالیته رنگ پارچه را مشاهده کرده و به هنگام سفارش کد کالیته پارچه را ثبت کنید. ساوا دکور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه رومبلی خریداری شده شما را درب منزل تحویل خواهد داد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ساوا دکور تماس گرفته تا شما عزیزان را در انتخاب پارچه مناسب مبل خود، راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *