آشنایی با محصولات

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید پارچه مبلی مازراتی

یکی از انواع پارچه‌ها که در دسته پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آید، پارچه مبلی مازراتی است. این مدل پارچه دارای سطح صافی نیست و از تعداد بالایی دانه ریز تشکیل شده است که به یک دیگر متصل هستند. به خاطر این دانه‌ها پارچه مازراتی در سطح خودش دارای پستی و بلندی‌هایی است و خواب کمی دارد. این پارچه علاوه بر اینکه به عنوان پارچه شلواری مازراتی تولید می‌شود برای انواع مبلمان، سرویس خواب و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه مبلی های وارداتی چین با کیفیت مطلوب است. این پارچه دارای بافت لطیف و نرمی است و به علت داشتن لمینیت (آستر) در پشت پارچه ضخامت مناسبی دارد و جز پارچه های محکم و مقاوم است هرچند استفاده از آن برای کارهای چستر توصیه نمی شود اما برای مبلمان راحتی یا ال قطعا یک گزینه مناسب است. این پارچه در دسته پارچه های مخملی قرار گرفته و بافت ریز و برجسته ای دارد. پارچه مازراتی به خاطر بافت مخملی که دارد در فصل گرما به هنگام نشستن و استراحت شخص گرمای زیادی تولید کرده و به نوعی می تواند آزار دهنده باشد. شستشوی پارچه مازراتی از کارهایی است که باید از آن پرهیز کنید چرا که آب به تمام بافت پارچه نفوذ کرده و به آن آسیب می زند.

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

انواع پارچه مبلی مازراتی

پارچه مازراتی در تنوع بالایی تولید می‌شود که شامل نمونه هایی از جمله: پارچه مازراتی طرح دار، پارچه مازراتی گلدار  و مازراتی ساده است که در دسته پرفروش ترین، کاربردی ترین و محبوب ترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آید.

نوع دیگری از پارچه مازراتی در بازار موجود است که در داخل کشورمان ایران تولید و به بازار عرضه می شوند. در حال حاضر، با تحول و پیشرفت صنعت نساجی تولیدکنندگان زیادی در داخل کشور در زمینهٔ تولید پارچه‌های مازراتی ایرانی فعال هستند و محصولات خود را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه درجه‌ یک عرضه می‌کنند.

تفاوت بین پارچه مازراتی ایرانی و نوع چینی آن

در مقایسه بین پارچه رومبلی مازراتی ایرانی و نوع چینی آن باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد رنگ
  • پایداری و ثبات رنگ
  • ضخامت پارچه

این تفاوت، پارچه‌های مازراتی ایرانی را کمی از پارچه‌های چینی متمایزتر کرده و از طرفی قیمت پارچه رومبلی مازراتی ایرانی نسبت به پارچه چینی مقرون به صرفه تر است.

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

رنگ بندی پارچه مازراتی

تنوع رنگ در کالیته پارچه مازراتی نیز بالا است. کالیته پارچه مازراتی دارای 32 رنگ است و در بین آنها رنگ های نسکافه ای، کرم و طوسی از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخوردار است. شما در این بخش با کلیک روی کالیته پارچه مازراتی می توانید تنوع رنگی و قیمت پارچه مازراتی را مشاهده کنید. تمامی رنگ های کالیته پارچه مازراتی در این بخش درج شده اند تا شما بتوانید با دید کامل نسبت به انتخاب رنگ مد نظرتان اقدام کنید.

در ادامه به مزایا و معایب پارچه مازراتی پرداخته ایم:

مزایای پارچه مبلی مازراتی

  • دارای سطحی نرم و لطیف.
  • از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است.
  • قابل شستشو.
  • به راحتی چروک نمی‌شود.
  • از لحاظ قیمت نسبت به دیگر پارچه‌های مبلی مقرون به صرفه است.
  • ظاهری زیبا و مدرن دارد.
  • مقاومت، دوام و محکمی بالایی دارد.

معایب پارچه مبلی مازراتی

  • ریختن آب و یا هرگونه مایعات بر روی آن به راحتی درون پارچه نفوذ کرده و به بافت آن آسیب می رساند.
  • استفاده مداوم از این پارچه در طولانی مدت باعث ساییدگی آن می‌شود.
  • با وجود بافت مخملی پارچه مازراتی، در فصل تابستان نشستن طولانی مدت بر روی مبل گرمای زیادی تولید کرده که می تواند برای هر فرد آزاردهنده باشد.

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

قیمت پارچه مبلی مازراتی

پارچه مازراتی از پارچه های وارداتی چین است از همین رو با نوسانات قیمت دلاری قیمت آن نیز به همان نسبت دچار تغییر می شود با این حال از پارچه های قیمت مناسب بازار می باشد. قیمت هر متر پارچه مبلی در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است اما قیمت عمده پارچه مازراتی به نسبت دیگر پارچه ها مقرون به صرفه است.

عرض پارچه مازراتی

عرض پارچه مبلی ها به طور معمول 140 سانتی متر است اما برخی از آنها با عرض 2.80 یا 3 متر هم عرضه می شوند که البته برای پرده مناسب تر هستند. پارچه مبلی با عرض 140 به صرفه تر بوده و دور ریز کمتری دارد.

خرید اینترنتی پارچه مازراتی

برای خرید اینترنتی پارچه مبل مازراتی قبل از هر چیز هدف خود از خرید پارچه را مشخص کنید و بدانید برای چه مکانی این پارچه را خریداری می‌کنید تا انتخاب های شما محدودتر شود و در زمان صرفه جویی کنید. وقتی که بازه ی انتخابی خود را مشخص کردید باید به دسته بندی مربوط به نوع پارچه مدنظر بروید و از بین نمونه‌های پیش رو، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. پس از اینکه نمونه مد نظر خود را انتخاب کردید باید روی گزینه ی سفارش کلیک کرده و تعداد دلخواه خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دادید، در موعد زمانی مقرر پارچه برای شما ارسال خواهد شد. سفارش شما ظرف مدت 72 ساعت ارسال خواهد شد.

ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *