ترفندهای دکوراسیون

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس
امتیاز شما به این مطلب

 پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

داشتن آشپزخانه ای زیبا می تواند در داشتن خانه ایده آل و رویایی مهمترین نقش را ایفا کند. پس، از اهمیت آشپزخانه در منزل خود غافل نشوید. نکاتی که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد، مهم ترین نکاتی هستند که می‌توانند با کمترین هزینه ها به شما آشپزخانه لوکس و درعین‌ حال اقتصادی را هدیه دهند. آشپزخانه، یکی از مهم ترین عناصر در داشتن خانه ای زیبا است. علاوه‌ بر آن، بانوان بیشترین زمان خود را در آشپزخانه می گذرانند.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

مجموعه ساوا دکور، با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی بازسازی و نوسازی منازل به شما خدمت می کند. بنابراین، می توانید در جهت داشتن آشپزخانه و خانه ای رویایی به مجموعه دکوراسیون ساوا مراجعه کنید. مجموعه ساوا دکور می تواند به تمامی عزیزان در سراسر کشور خدمات ارائه دهد.

استفاده از کابینت ایستاده

 استفاده از کابینت های ایستاده با طول بلند، می تواند در عین کاربردی بودن بسیار زیبا باشد. در دنیای امروزه، استفاده از وسایل کاربردی و در عین حال ساده بسیار دیده می‌شود. استفاده از کابینت های ایستاده و در عین حال با طراحی مینیمال می‌تواند بهترین گزینه در جهت آشپزخانه ای لوکس و شیک باشد. کابینت های ایستاده می توانند وسایل بسیار زیادی را در خود جای دهند و به همین منظور بسیار کاربردی هستند. شما می توانید در درون کابینت های ایستاده قفسه هایی را به سلیقه خود طراحی کنید تا بتوانید بیشترین بازده را از داشتن کابینت های ایستاده در خانه تان ببرید.

استفاده از کابینت های ایستاده به نسبت کابینت هایی با طول کم و فضا کوچک می توانند بسیار کاربردی باشند. شما می توانید درون کابینت های ایستاده را به سلیقه خود طراحی کنید و از یک مجموعه متخصص کمک بگیرید تا بتواند طراحی مورد نظر شما را در کابینت های ایستاده به نحو احسنت اجرا کند. کابینت های ایستاده، یکی از بهترین موارد در داشتن آشپزخانه لوکس هستند.  کابینت های ایستاده نیز به نسبت کابینت های کوچک متریال کمتری مصرف می کنند. بنابراین، می‌توانند از نظر قیمت نیز برای شما مناسب تر باشند. کابینت های ایستاده یکی از ترند ها در دکوراسیون منزل سال ۲۰۲۱ هستند. استفاده از آن ها می تواند داشتن خانه ای زیبا و در عین حال بروز را برای شما میسر کند.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

اهمیت دیزاین بالای یخچال

خالی نگذاشتن قسمت بالای یخچال و در نظر گرفتن یک دیزاین و طراحی مشخص برای قسمت بالای یخچال یکی از عناصر مهم در خانه است که به طور معمول در خانه‌های ایرانی این نکته رعایت نمی شود و باعث می شود تا خانه شما یک طراحی اصولی و مناسب نداشته باشد. شما می توانید برای قسمت بالای یخچال از کابینت نیز استفاده کنید. استفاده از کابینت در قسمت بالای یخچال به شما این امکان را می‌ دهد تا از فضا نهایت استفاده را برده باشید.

شما می توانید از کابینت بالای یخچال برای وسایل کم استفاده خود استفاده کنید تا نهایت استفاده را از این قسمت برده باشید. همچنین، می توانید از متریال های دیگری نیز برای قسمت بالای یخچال استفاده کنید. در یک طراحی اصولی و مناسب آشپزخانه بی‌مصرف باقی نمی ماند و در این دیزاین شما میتوانید نهایت استفاده را از جای جای آشپزخانه خود به بهترین شکل ممکن ببرید.

شما می توانید کابینت بالای قسمت یخچال را به صورت قفسه قفسه طراحی کنید تا بتوانید استفاده بیشتری را از آن ببرید. همچنین، استفاده از یک طراحی مناسب برای قسمت بالای یخچال می‌تواند در زیباتر دیده شدن آشپزخانه شما نیز کاربردی باشد. شما می توانید با استفاده از این دیزاین آشپزخانه های کوچک را نیز بسیار کاربردی تر کنید. بنابراین، از دیزاین قسمت بالای یخچال غافل نشوید. مجموعه ساوا با سال ها فعالیت در طراحی و بازسازی و نوسازی منازل به شما بهترین پیشنهادها را در خصوص دیزاین آشپزخانه های کوچک و بزرگ می دهد تا بتوانید نهایت استفاده را از آن برده و یک خانه زیبا با طراحی تر و مناسب داشته باشید.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

استفاده از متریال بین کابینتی برای آشپزخانه لوکس

 استفاده کردن از متریال بین کابینتی، یکی از مهمترین موارد در داشتن آشپزخانه ای با دیزاین و طراحی اصولی است. همچنین باعث بهتر دیده شدن نمای آشپزخانه شما می شود. همچنین، می تواند در داشتن دوامی بالاتر در کابینت ها به شما کمک کند. شما می توانید از متریال هایی مانند سنگ، سنگ مصنوعی شیشه ای نسوز، کامپوزیت آلومینیوم و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید تا آشپزخانه شما زیباتر به نظر برسد. استفاده از متریال بین کابینتی، یکی از مهمترین گزینه ها در داشتن آشپزخانه لوکس و در عین حال با متریال بادوام است و این مسئله می‌تواند بسیار کاربردی و زیبا واقع شود. بنابراین، استفاده کردن از آن می تواند بسیار کاربردی و اصولی باشد. مجموعه ساوا، می‌تواند به شما برترین مشاوره‌ها را بدهد تا بتوانید از داشتن خانه های زیبا با طراحی اصولی و مناسب نهایت لذت را ببرید.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

استفاده از رنگ روشن و نورپردازی مناسب

 استفاده از رنگ روشن یکی از نکات مهم در آشپزخانه لوکس و زیبا است و شما می توانید با استفاده از رنگ روشن خطای دید را برای افراد به وجود آورید تا آشپزخانه خود را بزرگ تر جلوه دهید. این نکته می ‌تواند در آشپزخانه‌های کوچک بسیار کاربردی باشد. البته استفاده از رنگ‌ های دارک نیز می ‌تواند به خانه شما جذابیت بیشتری ببخشند. رنگ های دارک برای خانه های بزرگ تر می توانند گزینه بهتری باشند. بنابراین، استفاده از آن ها را نیز در نظر بگیرید.  استفاده از نورپردازی مناسب برای قسمت اپن یا جزیره آشپزخانه شما نکته مهمی است که باید در یک آشپزخانه اصولی رعایت شود.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

در نظر گرفتن جای مشخص برای ماکروفر و فر

در خانه های قدیمی استفاده نکردن از جای مشخص برای لوازم چون مایکروفر و فردی دیده می شود که این مسئله باعث می شود دیزاین منزل شما آنچنان که باید زیبا دیده نشود. استفاده از جای مشخص برای مایکروفر و فرد می‌تواند به شما کمک کند تا آشپزخانه‌ای منظم و زیبا داشته باشید. یکی از مهمترین عناصر در داشتن آشپزخانه ای لوکس و زیبا نظم دهی دقیق به وسایل است. در در یک آشپزخانه زیبا تمامی وسایل جای مشخص خود را دارند. بنابراین، استفاده از جای مشخص برای ماکروفر و فر، یکی از اصولی ترین نکات در داشتن آشپزخانه به روز و زیبا است.

در یک آشپزخانه چند و زیبا نظم اهمیت زیادی دارد. بنابراین، استفاده نکردن از لوازم دکوری بیش از اندازه و عدم جایگذاری وسایل،  یکی از منفی ترین نکات در داشتن آشپزخانه ای لوکس است. به همین سبب، شما می توانید در نظم دهی به وسایل و استفاده از کابینت های ایستاده یک دیزاین بسیار زیبا و اصولی داشته باشید و نظم را نیز اولین مشخصه آشپزخانه زیبای خود قرار داد.

پنج قانون طلایی در آشپزخانه لوکس

در نهایت، شما می توانید با استفاده از نکات فوق آشپزخانه لوکس و در عین حال اقتصادی داشته باشید.داشتن آشپزخانه ای زیبا می تواند در داشتن خانه ایده آل و رویایی مهمترین نقش را ایفا کند. پس،  از اهمیت آشپزخانه در منزل خود غافل نشوید. مجموعه ساوا، با سال‌ها فعالیت و ارائه خدمات به شما عزیزان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در سراسر ایران برای بازسازی و نوسازی منزل شما باشد. شما می توانید همچنین با استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت مجموعه ساوا خانه خود را زیباتر کنید.

 

مطالب مرتبط :

ایده های خلاقانه برای دیزاین و طراحی خانه های کوچک آپارتمانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *