آشنایی با محصولات

راهنمای خرید پارچه مبلی شانل ترک

راهنمای خرید پارچه مبلی شانل ترک
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از انواع محبوب پارچه های شانل، نوع ترک آن است. پارچه مبلی شانل ترک از بافت کرکی نرمی برخوردار است. جنس این نوع پارچه ها میتواند از نخ های طبیعی ابریشم، نخ های مصنوعی و پنبه باشد. هنگامی که درباره نخ های مصنوعی صحبت می کنیم منظورمان موادی مانند آکریلیک، رازیون و الفین هستند. این مواد تاثیر زیادی در زیبایی پارچه ها دارند.

پارچه رومبلی شانل ترک از نرمی و لطافت خاصی در دو طرف پارچه برخوردار است. همین امر سبب می شود که آن را جز فاخرترین محصولات بدانیم. از برندهای معتبر در این زمینه میتوانیم به ایشیک قطیفه ترکیه اشاره کنیم. ایشیک در زبان ترکی به معنای روشنایی است. با انتخاب این نوع محصولات میتوانید روشنایی و درخشش خاصی را به منزل خود ببخشید.

راهنمای خرید پارچه مبلی شانل ترککاربرد پارچه مبلی شانل ترک

اگر از فضای داخلی منزل خود خسته شده اید و می خواهید تغییرات در جهت زیبایی به آن اضافه کنید. توصیه می کنیم از پارچه رومبلی شانل ترک برای تغییرات اساسی در مبلمان خود استفاده کنید. این نوع پارچه برای زیبایی بخشیدن به اتاق های شما کارایی زیادی دارد. ازطرفی میزان تنوع رنگ و کیفیت در این نوع محصولات بسیار بالاست و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود اقدام به انتخاب محصول دلخواه کنید. امروزه استفاده از پارچه شانل ترک به حدی فراتر رفته که شما می توانید از آنها به جز مبلمان راحتی، حتی برای پرده ها و روتختی منزل خود نیز استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : انواع پارچه مبلی و ویژگی های آنها

پارچه مبلی شانل ترک یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین پوشش‌ها در صنعت مبلمان می‌باشد که با طیف گسترده‌ای از رنگ و نقش پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد و هنگام تعمیر مبل و خرید پارچه احتمالا نام آن را زیاد شنیده‌اید. امروزه پارچه‌ شانل علاوه بر رومبلی می‌تواند به عنوان روتختی، روبالشتی، کوسن و همینطور برای دوخت پرده کاربرد داشته باشد. پارچه‌ مبلی های ساده و تک رنگ شانل بیشتر در مبلمان راحتی و کلاسیک و نوع طرحدار آن در مبلمان سلطنتی و لوکس استفاده می‌شوند. تمامی رنگ‌های شانل از روشن تا تیره همگی دلنشین و زیبا هستند و به‌راحتی با دکوراسیون منزل شما ست می‌شوند.

انواع پارچه مبلی شانل ترک

پارچه مبلی شانل ترک را از نظر طرح و ظاهر میتوانیم به چهار نوع ساده و طرح دار، چهارخانه و گونی بافت تقسیم کنیم. در ادامه به توضیح هر کدام از آنها می پردازیم:

  • پارچه شانل ساده: این پارچه ها دارای طرح ساده یا حتی بدون طرح هستند. آنها در طیف های رنگی گسترده ای تولید می شوند و برای استفاده در مبلمان کلاسیک یا راحتی گزینه ای مناسبی می باشند.
  • پارچه شانل طرح دار: آنها در طرح ها و رنگ های متنوعی قرار دارند و بیشتر طرح های آن را تصاویر گل و اشکال هندسی تشکیل می دهد. استفاده از پارچه مبلی شانل طرح دار برای خانه هایی با سبک مدرن بهترین گزینه است.
  • شانل طرح چهارخانه: این نوع پارچه طرح‌های چهارخانه‌ی ریز و متوسط در انواع رنگبندی‌ها دارد.
  • شانل طرح حصیری یا گونی بافت: جدیدترین طرح پارچه‌ رومبلی‌های شانل که طراحی آن به سبک حصیری می‌باشد.

راهنمای خرید پارچه مبلی شانل ترکقیمت پارچه مبلی شانل ترک

علاوه بر پارچه مبلی شانل ترک، نوع ایرانی آن نیز موجود می‌باشد که از نظر تراکم و قیمت باهم فرق دارند. هر چه تراکم بافت پارچه بالاتر باشد، دیرتر آسیب می‌بیند و ماندگاری بیشتر خواهد داشت که این کیفیت را در نوع ترک آن می‌توان دید.

معمولا هزینه‌ی پرداختی برای خرید پارچه مبلی شانل ایرانی کم‌تر است. پارچه مبلی‌های طرحدار شانل ترک، بسیار پرفروش هستند و به خاطر کیفیت بیشتر نسبت به تولید داخلی از قیمت بالاتری برخوردارند.

کیفیت پارچه مبلی شانل ترک

برای اطمینان از کیفیت مناسب پارچه مبلی شانل ترک شما می‌توانید با دست پارچه را به صورت مورب بکشید تا تراکم بالای بافت محصول را مشاهده کنید. لازم به ذکر است با شستشوی این محصول، رنگ پارچه مبلی‌های شانل ترک تغییر نمی‌کند و کیفیت آن حفظ خواهد شد.

مقاله پیشنهادی : ویژگی های پارچه مبلی مازراتی ، مزایا و معایب آن

پارچه مبلی شانل ترک سطحی نرم و براق دارد. همچنین دو سمت پارچه کرک‌دار می‌باشد و هر دو سمت آن لطافت و نرمی به خصوصی دارد. این پارچه مبلی جذب رطوبت بسیار کمی دارد و در برابر حرارت و شستشو مقاوم هستند. پارچه مبلـی شانل ترک از الیاف طبیعی ابریشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی مثل: آکریلیک، الفین و رازیون و یا ترکیبی از آنها بافته می‌شود.

راهنمای خرید پارچه مبلی شانل ترکتفاوت میان پارچه مبلی مخمل و شانل چیست؟

خیلی از افراد تصور می کنند که پارچه مبـلی شانل همان مخمل می باشد. باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است. میزان نرمی و لطافت پارچه مخمل به اندازه شنل نیست و آنها از نظر نوع نخ با یکدیگر تفاوت دارند. به گونه ای که پارچه شانل در دو سوی خود از پرزهای هم سان برخوردار می باشد؛ حال آنکه پارچه مخل تنها در یک سوی خود دارای پرز است. در حالت کلی پارچه شانل نسبت به مخمل از ضخامت و نرمی بیشتری برخوردار است. این نرمی و لطافت در پارچه مبلی شانل سبب شده تا مدتهای طولانی با نشستن روی آن احساس خستگی و کسالت نکنید.

خرید پارچه رومبلی شانل ترک از ساوا دکور

در زمان خرید پارچه مبلـی شانل ترک باید به عواملی مانند کیفیت، رنگ، طرح، ابعاد، ضخامت، برند، اعتبار فروشگاه، گارانتی و قیمت توجه کنید. در میان این عوامل خرید از فروشگاه معتبر میتوانید شما را به هدف نهایی تان نزدیک تر کند؛ زیرا فروشگاه های با اصالت محصولاتی با کیفیت بالا در طرح های متنوعی عرضه می کنند. فروشگاه اینترنتی ساوا با ارائه محصولاتی که همگی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند به تمام دغدغه های شما در زمینه خرید پارچه مبلی شانل پایان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *